Het hetare eller hetast...or icy cold

Jag visste inte ens att sofia var med barn! =P

Jag behöver spela mer sims

Jag måste ta itu med mig själv

Jag måste göra det där ärendet


Jag skulle ha kollat på eddys dvd idag men det bidde inte så

Jag är tydligen mörk och sexuell....??? =O


Jag gillar inte webbkameror

Jag vet saker jag inte vill veta och förstår sånt jag inte borde kunna göra.

Jag är en hundmänniska för att svara på Lindas allmänna fråga

Jag kan bli otroligt förvirrad över småsaker

Jag fick enorma kinder (och vissa andra kroppsdelar oxå) i italien.

Jag menade det som en komplimang när jag kallade jennie wingman

Jag behöver sååå gå å lägga mig nu för förengångsskull så ska jag göra nått roligt imorrn.

Jag har blivit mycket mindre beroende av min mobil.

Jag vill inte jobba på lithells i sommar....men...

Jag vill inte stå utan inkomst längre

Jag är inte så tuff som jag vill verka

Jag önskar mig fortfarande en chockrosa slips

Jag bryr mig nog ibland för mycket men jag jobbar påt

Jag är i behov av sånt som förgör mig

Jag känner mig som en isbit med feber.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Bara för jag fått bebisar som nu råkar vara KATTbebisar :D weee

2009-04-22 @ 00:21:29
Postat av: Linda

Hundar is the shit :D Hoppas du gillar yorkshireterrier =) denna är jättefin och jättegammal och rostig =P ses i morgon!

2009-04-22 @ 01:20:12
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0