Macho macho man

Fast and furios har för få fina bilar i sig!!! Skit i handlingen jag vill se drifting och hjul som snurrar och lack som blänker. Pimp my ride.Just nu är jag kär i impalor (de innan 1970) och mustanger (de nya lite rundare varianterna helst), anledningarna är jättetöntiga dock hehe
Jag skulle vilja veta om jag skulle klara av å drifta. köra så där. Om jag skulle ha tillräkligt med is i magen och snabbhet. Gud vad jag skulle vilja prova.

Dumma dumma dum dum lumpen! David jag medelar vi kommer att kidnappa dig. Du kan stå där framför kuren och se lustig ut med ditt lilla gevär, men det är bäst du ser dig över axeln då och då för huxflux så kommer du ligga i min pappas volvos bagagelucka! mohahaha
tråkigt att strippstångskursen var full, det hade varit sååå roligt. Men jag är iaf uppskriven som backup.

Jag kan köra bil! Livet är underbart...men inte gå fort. Är inte det lite motsägelsefullt. Tänker jag på vart jag borde vara just nu blir jag smått galen... Jag vet iaf vad jag vill nu och hur jag ska gå tillväga för att få det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0