Puckon, bönder och adel

ja jag är en tråkig varelse men jag bryr mig inte...

Det är visst valborg idag. men som sagt jag bryr mig inte. Nej jag bryr mig inte om att jag inte bryr mig! HA! =P

Grannarna grillar i det underbara vädret och jag vill fortfarande ha räkor. Det är så fint väder att jag nästan är rädd för att gå ut och förstöra det =S pappa och anton är på motorcykelkortege...varför följde jag inte med på det?

Fille och micaela det ä rtvå personer som gör vad som helst för sin sprit.

Gud så lycklig jag är över att jag inte går i skolan längre. Ni har hört om hur de tänkt förändra gymnasiet för de som idag går i sjuan. Gillart inte. Hörrni puckon! Vi får rösta sjunde juni!

Man måste leva på de små sakerna här i världen en av dem för mig är vetskapen att marina och hennes mamma läser min blogg haha puss på er.

Den här låttexten kommer alltid att förbli...
Born a believer, I walk alone
Can´t find a place where I feel home
Well I´m crazy, but I am sane
I´m guilty, but not to blame
This is my nature, who I am
If you don´t like it, here I stand


1.hur länge har vi känt varandra?
2. vad är snyggast på mig?
3. skulle du vilja bli mer än vän med mig?
4. har du kramat mig?
5. är vi lika?
6. skulle du hoppa om jag gjorde det?
7. vill du träffa mig NU?
8. vill du hålla min hand?
9. är jag söt?


Kommentarer
Postat av: mickan

1. ordentligt sen 1 ring...men visste vem du var sen förut via ridningen. :)

2.hmm..svårt.. dit leende kanske, tycker det är väldigt fint :)

3.nja det får nog stanna där ;P

4.ja..:) många ggr <3

5.mer lika än vad vi trodde tror jag :P

6.hoppa från vad :P

7.ja :D

8.kan jag väl :)

9. ja det är du^^ <3

2009-05-01 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0