Nasse mormor och jag

Glad Påsk allihopa. "Mamma mamma det är en påskkärring här, vad gör jag!? Det är ett BAAAARN!!"

Just nu undrar vi var mormor och rolf håller hus. De brukar aldrig vara försenade och mobiltelefon vet de inte vad det är.
Pappa och anton kom hit på Nasse och jag fick åka en sväng oxå hihi (nasse=motorcykeln).
Anton gav mig en hjälm och sa att när man hade den behövde man inte sminka sig. Huh? Varför? Jo för att alla hans små fjortisbrudar har den hjälmen = den var full med foundation. UIIUIJJII! Seriöst det är ju snuskigt. Aldrig att jag skulle vilja veta hur deras egna hjälmar som de har typ varje dag ser ut.

...Du är så Vacker utan spackel...

Min bror (16 år) har fått för sig att han ska flytta till NORGE i sommar... resten av familjen är LITE skeptiska. En Rebecka är tydligen orsaken. hon var orsaken till färden till stockholm i veckan oxå. Stockholm blir det för min egen del nästa helg, men hur fan vi ska få in allt i bilen oroar mig faktiskt lite! Gah.

Så underbart väder idag. jag sitter på altan.

Som man bäddar får man ligga stämmer väldigt väl, även om jag inte förstår varför man är tvungen att sova i just den sängen man bäddat... Men jag är fullt medveten om att jag kommer få äta upp vad jag sagt och gjort i framtiden men jag är helt okej med det. som sagt som man bäddar får man ligga.

Och ännu en gång, det här är lekskolenivå... växer vi aldrig upp i denna stad?

Nu ska rockringen fram! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0