Inte längre oskuld ^^

Jag är idag en mycket stolt kvinna. Jag kan från och med idag byta däck på en bil !!! I rule!
Sen har jag även ÄNTLIGEN handlat på egen hand på systemet. det var ju på tiden JAG VET. men coolt var det. var helt övertygad om att en polis eller nått skulle hoppa fram bakom ett hörn och gripa mig eller nått. Och JA jag fick visa leg =P tror det lös om mig att detta var första gången haha

Imorrn åker vi. ska bli jättekul och jag är som vanligt nervös...va fan lixom. varför? vad i helevete har jag å va NERVÖS över? suck på mig själv. väskan är packad spriten nedtryckt och jag har fortfarande ingen aning om hur vi ska få in allt i bilen. HUMELSTA!!! inte glömma det!

Jag förstår mig inte på min egen familj...


SNälla läs låt texten (det är bara utdrag från den) Bon jovi Blaze of glory. Tycker inte om den kristna "tonen" eller vad mans ka säga över den, men när man lyssnar på den tänker man kanppast på kyrkan =P

I don't know where I'm going
Only God knows where I've been
I'm a devil on the run
A six gun lover

Well they tell me that I'm wanted
Yeah, I'm a wanted man
I'm colt in your stable

Mister catch me if you can

I'm going down in a blaze of glory
Take me now but know the truth
I'm going out in a blaze of glory

You ask about my conscience
And I offer you my soul
You ask If I'll grow to be a wise man
Well I ask if I'll grow old


Kommentarer
Postat av: John

Fan jag får ju visa leg när jag ska köpa cigg likz!

2009-04-19 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0