Don't shoot the messenger

Jag hatar att jag jämt ska bli så nervös. Hjärtat bultar bankar och jag glömmer å andas. Det är ju så otroligt onödigt å bara förstör. jag vill sluta vara nervös men jag kan inte. hjälp mig.

Nu har jag gjort mitt och exakt, det har inget med mig å göra så kanske borde jag inte bry mig, men det var ju det där igen när det kommer te mina vänner, jag trodde att det var det som gjorde en till kompisar att man bryr sig om varann. men jag kanske hade fel. nu är alla nöjda och glad hursomhelst så då tänker jag oxå vara det =D

Aldrig mer i andra hand. "I'm sorry I just had a very shity life"

Jag tycker faktiskt inte att jag är orsaken till allt ont. jag har bara kanske en tendens att hamna i det. Det är inte alltid mitt fel! Sluta å skyll ifrån er. Å det är inte jag som vänder på saker å gör så att allt handlar om mig, jag står för vad jag själv tycker, kanske nått andra ska ta å prova på oxå.
Men det här är min blogg. så HÄR tänker jag va ego. vill ni va det? skaffa en blogg.

Men ja nu ska jag släppa allt och bara bry mig om mig själv. Nöjda?
"I am this close pulling my testicles again" Ross, Vänner.



Nu är det fille som får mig att skriva detta (bara för å va tydlig =P) Visst ni kanske känner igen er i nått jag skriver, men det måste inte nödvändigtvis vara just er eller BARA er jag syftar på. salt. kommer ni ihåg? nypa salt?

Den som kommer på varför jag var gul på tresexti får en guldstjärna. Alla som satt i bilen med mig upp till stockholm borde veta varför om de kommer ihåg =P

Nu börjar jag bli trött på å göra skivor hehe men belöningen är god.

Jag är på god väg att ge upp facebook

Kommentarer
Postat av: fille

vad får jag dig o skriva:O

2009-04-26 @ 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0