Det djävulen inte klarar fixar kvinnan

Nu har vi gått från lekis till dagis!

Var och solade idag och när jag åkte dit så sa de på radion att hade man vetat riskerna på 80-talet när maskinerna kom skulle de int eblivit godkända. Tack och lov för okunnighet! Sen vill de införa att endast de över 18 år ska få sola och inte mer än 15 min per gång. Suck. Tydligen har BRÄNNSKADORNA hos unga ökat markant. Brännskador?? Börjar det bränna så pass gå då för fan ur solariumet! Ännu en gång dumma ungar.

Jag tänker inte be om ursäkt för jag har inte gjort nått fel.

Jag hatar och älskar min mamma på samma gång, men det är väl rättså normalt. Idag hade hon ringt komunen och skällt ut kvinnan i andra änden för att de int eville såga ner trädet som gav oss skugga på baksidan haha
Vi har fått ny diskmaskin. Verkar som om vitvarorna går sönder på löpande band här...inte bra! Nästa stopp är spisen och det har redan börjat för idag exploderade fläcktens lampa...=S

Nu är det tydligen officiellt nu när jag äntligen fått veta det! Men tydligen var ju min och davids teori från början den rätta! HA! Eddy och Elin är ihop. Puss på er båda.

Det var mysko att Jennie var röd på tresexti...

Linda du ser till å höra av dig annars blir ju jag tvungen att göra det och det vet jag inte om jag pallar =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom får väl brännskador av samma anledning som alla andra får brännskador ;D Iddiss hela bunten iaf!

2009-04-21 @ 01:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0