Andra platsen är min plats


I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning



Så trött på mig själv. Går å lägger mig i tid men kan inte somna förns tre och sen då när jag vaknar av alarmet så är jag så trött iaf så jag kommer inte ur sängen förns klockan blivit ett. suck.

Get up prince of Troy. I won't let a stone take my glory.

Jag ska söka jobb hos fille, men det känns som om det börjar bli lite stor grej av det och jag tänkte inte så mycket påt tidigare men nu är jag smått panikslagen. Visst om det är ett annat ställe och man inte får det, men nu känns det väldigt annorlunda. Får jag det inte (vilket jag förmodligen inte får för nej jag är ingen konstnär på truck) så kommer jag känna mig mer oduglig än vanligt. Ursäkta nedstämdheten men det är bara fakta.
Och sen att det är fille oxå är ju skitläskigt. Hon är ju bäst på vad hon än gör. Det är lite jobbigt ibland å va med henne för hon är alltid bättre. Hon verkar tycka (när vi har varit utomlands å så iaf) att jag bara klagar och inte lyssnar på henne...men det gör jag...lite för mycket på fel sätt dock. jag är avundsjuk helt enkelt...andra platsen är min plats. (väldigt ofta) Men jag tycker JÄTTEMYCKET om dig fille! <3 är bara lite avis som sagt.

Men jag vet oxå att får jag en chans och lite TID så klarar jag det mesta (bara det att folk ger upp hoppet när jag misslyckas katastrofalt första gången så att det kan gå sen missar de). Det är den där första gången när man själv är ringrostig som fan och alla tittar på och bedömer. jag får panik!

I'm not afraid of dying.
I'm afraid of tomorrow


Sen vaknade jag på helt fel sida idag oxå. Vet ni hur det känns när ni så fort reser er ur sängen och bara vet att "jag borde nog inte konversera eller träffa människor idag" ja irriterad helt enkelt över att det är en ny dag =P
OCH så är det fult väder (inte dåligt väder, utan FULT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0