you're on your own

Nu är jag arg igen! Trodde jag skulle kunna ha ett normalt samtal med dig. Men nej du var tvungen att dra upp tobbe på en gång. tobbe som jag inte vill höra ett ord av för då börjar jag på en gång tycka att du är dum i huvudet och så kan vi lika gärna ge upp det där.
Väldigt synd tycker jag. för du kommer få dig en känga. förlåt men jag hade ju högre tankar om dig.
Micaela gav jag upp när hon var sån där, ville inte vara med folk som utsatte sig själva för skit. och samma sak kommer gälla dig. Du vet vilken relation jag hade gentemot henne så räkna med den samma behandlingen säger jag bara.
Jag är verkligen ledsen dumskalle!

Jag hade faktiskt saker jag ville berätta... men inte så många som är villiga å lyssna längre har jag märkt.
Å hon låter så falsk när hon väl frågar. nej jag ger upp. förlåt om jag brydde mig.


Du bestämmer vem du vill vara. Jag valde mina vänner för dem de var...alltså inte för dem de kan tänkas bli.


Am I all alone
Am I all alone
Is anybody out there hearing my song

Is anybody home
If there´s anybody out there feeling something's wrong
Then let me hear you say

What good is a heart if there ain´t love in it

Kommentarer
Postat av: Marina

stumpan du kan prata med mig om du vill:) alla är blögda ibland när det gäller kärlek....men vissa tar det till överdrift och andra inte. jag vet jag har själv varit i det träsket.



jag längtar tills på lördag då jag fr träffa alla igen:D och särskilt dig gumman love u<3

2008-09-24 @ 08:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0