Vad gör vi nu?

Snälla slå mig... när jag kör hem så kommer känslan av att jag är otrogen över mig. Å det är jag inte! Jag har ingen att vara otrogen mot! Å så kommer den här låten på radion (Better in time):

Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
And even though I really love you
I'm gonna smile cause I deserve to
It'll all get better in time

Since there's no more you and me
It's time I let you go
So I can be free
And live my life how it should be
No matter how hard it is I'll be fine without you


Nu har jag fått spring i bena. Snälla italien svara! jag oroar mig och oroar mig och oroar mig. och igår såg jag även däremellan Mamma Mia! ingen ren musikal tycker jag för att låtarna var lixom egna låter. människorna brast inte bara ut så där lustigt och lite obehagligt ut i sång i denna film, vilket var bra.

They say love is freindship on fire. but do you then need to be friends before?

jag är sååå trött. har sovit så jävulusiskt illa hela förbannade veckan...

Vad ska vi nu ta oss till? nu när skolan är slut och kärleken krånglar. Sofia är den mest normala nu (det gör ont att säga det haha). Som sagt är det så här våra liv ska se ut nu?

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha! Tjohooo! Jag är den mest normalaste :D mohaha

Men vadå nu? hm.. jämt heter det ju :D ;)

2008-09-07 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0