Räkna inte med mig

The thunder makes the noise,  but lightning dose the work.

Hur svårt ska det vara att hitta en låttext!? gah!



There is something that I see
In the way you look at me
There's a smile, there's a truth in your eyes

But an unexpected way
On this unexpected day
Could it mean this is where I belong




Jag har ingen aning om vart jag är på väg nu. En dag i taget... man blir lätt klassad som ointreserad då... men faktum är bara att jag vill inte tänka mer...

Jag som inte ska äta godis... men nu blev det ju över.... äpplen är ju inte så roligt att bjuda på =P

Jag vill bara behöva bry mig om mig själv! Jag har fullt upp med mig själv ska ni veta haha. alvida är inte lätt att handskas med. jag vill få ordning på mitt liv och ni skapar bara oreda i det. en oreda jag i framtiden nog kommer älska...men inte just nu.
Jag vill få åka nånstanns en stund där ingen känner igen mig haha

Längtar till marina så nus ka jag gå igenom min gardrob!




Jag har en historia att berätta. Den är ju hemsk men skitrolig. Han som berättade den för mig läser ändå inte detta =P
men annars får han väl klaga om jag berättar den fel hihi å jag kanske späder på den lite till oxå hihi

-- Lumparkillen har ett ex som han har sex med. Men hon har en ny pojkvänn som inte vet vem lumparkillen är. Så en kväll var de alla tre på krogen men givetvis inte tillsammans. I folkmassan smyger då lumparkillen fram till den nya pojkvännen och visskar i dennes öra "jag knulla Lina i tisdags" sen försvinner han bland folket.
HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Marina

hmm va kul att du ser fram i mot att komma till mig men jag hoppas flera kommer för just nu är det bara du och tre till som jag hört ska komma...

2008-09-20 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0