guldvärt

Okej nu tar vi nya tag. Det gick åt helvete, men kampen har bara börjat haha Det är dags för förändring. hur ordnar jag det?

Tycker faktiskt det är dålig stil av er som inte tänker komma imorrn. inga av er har varit med på några av de senaste sammankomsterna och era anledningar är ju knappast bra. Dålig stil säger jag bara. det är er så kallade vän som fyller.

Bara för att jag sa nej den här gången betyder ju inte att jag inte borde få drömma eller hur?

Lite ostbågar skulle sitta fint, men jag är mätt. Malta fotoalbumet är färdigt!! tjohoo!

Jag är serienörd för  tillfället ja jag vet! men även "i ditt ansikte" är bra!och jag hejade verkligen på den blåsta-blondin-fembarrnsmamman! i vem kan slå filip och fredrik

Kommentarer
Postat av: Marina

tack gumman<3 du är underbar

2008-09-27 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0