- Brumbrum, sa bilen

Linda förstår mig...Linda är mig haha

jag tror att jag måste förtydliga något!
KK= (Knullkompis) dessa människor är på detta sätt: "Knack kanck mitt i natten. jag är kåt" de är INTE vänner UTANFÖR sovrummet direkt.
FWB= (friendes with benefits) dessa två är mycket goda vänner i det vardagliga livet och har ibland sex med varann.
Är ni med nu?

På tal om det...jag är mer man än många av er killar nånsin kommer bli!

Att åka bil med en panikslagen micaela på gusväg är ju bara för roligt! "Dina föräldrar kan inte SE om du utnyttjat stötdämparen! jag LOVAR"

Man mår bra av bad... men man blir otroligt slut i kroppen =D

Det är väldigt enkelt att säga åt andra hur de ska bete sig. det är väldigt enkelt att säga det till sig själv oxå.
Det är MYCKET MYCKET svårt att göra som an själv predikat.

Dags för uppdatering:
- Petter har hoppat av universitetet "det var inte som kvinnersta" är komentaren vi fått.
- Sofia försöker intala sig att hon har nått att göra på dagarna.
- Johanna är joggit solbränd, särskilt när man är likblek brevid henne.
- Eddy försöker verka okej, men vi ser att det är jobbigt.
- Thomas är min badkompis sedan länge haha
- Marie (och sofia) är inget "roliga" enligt sina pojkvänner.
- Johanna behöver bli aktiverad!
- Malin har fått stämpel...
- Micaela är ALVIDAS lilla slampa. INGEN annan får kalla henne det hör ni det!?
- Marina var med i tidningen idag.


Kände ju inte hälften. Vem är du? Mjo... jujutsu blondinens kompis pojkvänn?
Eller var det carros?


Är immun Mot coola snubbar
Immun Mot fula gubbar
Men du, du-u-u
Du har allt Som jag vill ha Tusenfalt

Inga pojkar i världen
Kan få mej att ångra mej
Inga pojkar i världen
Kan ro mej i land

Kommentarer
Postat av: Linda

heey, bra med updates =P

Jag är mer du än vad du tror alvida, jag tänker på dig en massa. Dags för en playdate tycker jag!!

2008-09-21 @ 22:23:00
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0