inte helt värdelös

Idag hade det kommit ett mejl!! Dock inte från italien, men det vet jag ju varför just nu. Nej utan från PANGPREGO!!!
Jag ska få ett program på måndag!! skit coolt. utropstecken förökar sig haha
jag vet inte tiden. kolla tidningen på måndag alltid olika tider på P3. men eftermiddagen brukar det vara.'
finns efteråt på webben för er som kanske kommer missa det =P

ska ni vara trälkorvar kan ni stanna hemma. jag tänker ha kul.

jäkla pulver jag är. ska te fille och få rida för att jag behöver lite foton på mig, och  nu är kameran borta!
har inte suttit på en häst på hela sommaren ju. och när det kommer te ridning får jag så dåligt självförtroende snabbt. tur att det är fille jag ska dit med.
men jag vill inte ha det. jag kan handskas med hästar. den där gången på malta! jag fick sitta på en häst som ledarna räknat med att få leda hela turen. kanppast tyckte jag. hästen var tokig. han bockade, stegrade, stack och så vidare men jag fick ordning på honom!! det ni. jag bara jag lyckades coola ner honom och tillslut visade det sig vilken underbar liten ponny han var.
en familj som ridit där flera gånger tidigare var helt hänförda och berömde mig. hästen hade kastat av jättemånga tidigare och de hade inte sett nån tidigare som handskats så bra med honom....
detta är inte skryt....JAg skryter inte om ridning...därför att jag har inget att skryta om.

sofia fick väldigt mycket sms idag haha



Det här är patetiskt. jag är som en jävla nervboll. jag går runt å är så nervös och orolig inför ALLT så jag blir sjuk av det. magsjuk! trodde i början av veckan att det var nått jag ätit, men sen märkte jag att jag blev konstig så fort jag åt NÅTT.
jag kan inte äta. bara mackor går ner för så fort jag försöker mig på riktig mat får jag magknip (och annat) efteråt.
det smittar inte det kan jag dock garantera. blivit sån här förut, men aldrig under flera dar...

äter man inte blir man hungrig...men man blir även smal =P

Kommentarer
Postat av: Sofia

16.08. Det är då programmet är! Bara att ratta in P3 och lyssna!!!

2008-09-10 @ 14:18:01
Postat av: Ulven

Du har rätt i att man blir smal av att inte äta men sen när du börjar så lagrar kroppen allt så man gör en risk att gå upp igen

2008-09-10 @ 14:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0