liten och galen

jag är alldeles alldeles för beroende av min telefon. det är läskigt! imorrse drömde jag omvartannat att jag fick sms från olika personer, sen vaknade jag till och insåg att jag inte ens tittat på mobilen.

har mått mysko hela helgen. men att bli utskälld av en stor fjolla och kallad för "surfitta" det muntrade faktiskt upp mig =D
visade sig att det finns större idioter än mig. haha det var ju så patetiskt.
det roligaste var när hon försökte såra med "men du vill visst inte ha kvar gammla vänner" HA! å det har dom kommit på nu!? de var aldrig mina vänner sorry. och det andra var ju när det började komma hot. "visar du dig här så ska du få". ja oroa dig inte för att jag gör det. de gånger jag tidigare sagt att jag åkt förbi var bara lögn!

Det är nu man får börja akta sig för att bli överfallen på stan =P

det är sista avsnittet av journey man ikväll! JAG kommer anses som patetisk om det förstör några planer haha
mobil och serie beroende.... men men det är ju bra serier.

mina veckor fylls faktiskt snabbt. en sak omdagen räcker. pallar inte mer. var mycket härligare väder igår. vill ha det idag oxå. jag blir så lättpåverkad av himmlens tråkighet.

Det luktar fruktansvärt nog räkor i vårt kök. MAMMA! ush.



Emma och Jennie ska bestiga en Dalahäst i Vansbro(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0