köttkvarnen nästa

Det är helt jäkla otroligt! Spenderat dagen med micaela vi har haft jättetrevligt! Sen efter hennes ridning pratar jag micaela och emma. och då huxflux när emma (en annan person alltså) var inblandad så började vi bråka. varken jag eller micaela minns vad det var vi skulle ha "bråkat" om för det var emma som hävdade att vi bråkade.
Å så är det. jag å micaela funkar skitbra ihop...tills nån annan blandar sig i....

Jag vill oxå rida!! och ja då menar jag häst dumskallar.

jag trivs mycket bra med att inget göra. det är ju bara ni andra som tycker att jag borde vara uppgiven.

de två mest givande telefonsamtalen jag haft på länge. mitt öga har skakat hela dagen

DET RÄCKER NU. jag pallar inte fler. inte MER utan FLER. snälla snälla snälla låt detta funka.... jag måste härifrån =P
ska vi räkna på det så borde man ju inte bli så chockad...men...i verkligheten tar talen större plats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0