I think you played the gunther card to soon

Jag har köpt en wake-up light...nu ska jag bara förstå mig på hur den fungerar... heh

jag är sååå sugen pepparkakasdeg. men det får väl bli popcorn och äpplen som vanligt =P

fick höra från micaela att hon tyckte jag skriver för lite blogg nuförtiden..heh...varannan dag. man ska nog inte be mig skriva mer det kan sluta illa och med mycket dravvel.
följde med henne på ridningen idag oxå. hon har bytt grupp och något så fruktansvärt seeeegt och tråkigt har jag nog inte varit med om på tre år! ja...värre än en seg dag på lithells!

imorrn är det jobbmässa....man vill väl hoppas men jag ska inte.

Haft lite mardrömmar på sistone, men i natt var det värst. Grejen är den att jag drömmer om så sjuka saker som det inte finns nån anledning som helst för mig att vara rädd för. Monster under sängen och tro det eller ej, en ny serie som ska börja på femman. Fringe...den trailern drömmer jag mardrömmar om! dags att sluta titta på tvn? men jag har ju inte ens sett serien.

'
"Jag dricker alltid min juice ur turkushinkus. Det kan du oxå göra för endast 2.95 dollar"


Idag kom jag även på en sak. Kan jag å  har tiden...eller tid skaffar man sig, pengar är svårare =P har jag pengar te våren så VILL jag sååå GÄRNA åka på spring break. det är en vecka i USA när alla ungdommar löper amok på olika semester ställen. det är något jag hela mitt liv velat åka på!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Alvida! Nu har jag äntligen hittat hit, tog ett tag JAG VET! :P Trevligt att när man tittar för första gången så ser man en mupp bild på sig själv hehe..!

Ja visst verkar spring break skit kul!!

2008-10-01 @ 19:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0