en gaffel i pannkakan och så var det över

Jag är panikslagen! var det sista sex and the city avsnittet?? man fick ju veta vad Mr Big hette. helt klart det bästa avsnittet hursomhelst. satt och mös under min filt hela tiden. en tår kom då och då.
ja jag kan gråta över sånt på tvn =P
tänk om man kunde livnära sig på att skriva...som carrie. man ska ju ha en dröm. den kommer ju aldrig bli verklig, men man kan ju ha den för det... det skulle vara underbart. betalt för att skriva

snälla låtbli å regna! jag känner mig mycket snygg =P

igår var jag arg...jag försökte trycka undan det, men jag var arg. Fått lite hämnd nu...dock brukar det vara så att människorna jag tycker jag tagit hämnd på sällan fattar att jag HÄMNATS på dem...hm.... givande alltså.

Patrik nämnde biljardbord och alvida fick direkt fula tankar =P ahaha

Nu är de på väg

Kommentarer
Postat av: Ulven

Vadå för fula tankar? hoppas jag inte var inblandad i det för de är barn jag jobbar med de älsta är högst 15 där nere

2008-09-14 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0