Å vart fan är solen!?

För någon som inte gör nått i veckorna fylldes denna mycket fort för mig... ovanligt och lite stressande, eftersom det är ovant.

Sometimes at night I do get lonely...

Min vägg runt sängen artar sig. några hål kvar att fylla men det får man ta när rätt ram dyker upp hehe. en belamrad vägg och dörr, resten låter jag vara.

för er som inte vet och formodligen är mest nyfikna (sofia, marina, micaela hihi) glenn ha skaffat blogg...min är bättre =P bara namnet ger mig panik, men det är ju typiskt honom så jaja. så jag är snäll och promotar lite åt honom nu.
www.tvahundraattiattapinnarmuck.blogg.se

micaela har skaffat något som gjorde mitt liv till ett helvete. hoppas det går bättre för henne =P gör det dä så är jag mycket avundsjuk

nu måste jag få lite fart på fläsket, mycket som ska stås i ju


Jag måste nog få skriva av mig eftersom att du inte lyssnar och jag hatar att bli utskälld utan anledning!


Gud vad jag är arg! fy fan vad jag är förbannad. Hoppas att du läser detta nån gång för å säga nått åt dig går ju inte. Din rätt att klaga på micaela är nu indragen för du är inte ett smack bättre själv har det visat sig! Jag älskar dig. Du är bland mina bästa vänner så bara för att jag säger dessa saker betyder inte att jag inte vill va kompis med dig längre. Förlåt micaela, men jag använder dig som exempel. Se på micaela, jag tyckte inte alls om vad hon höll på med, men hon som vän ville jag ha kvar.

Men herregud! Om man frågar en kille som försöker övertyga någon om att det var en engångsgrej, om han gjort det fler gånger, vad i helvete tror ni då han svarar?? Han förnekar det ju så klart! Döh! och HANS vänner vad tror ni dom säger? Ja jag vet vad jag hört och jag vet defenitivt vem jag litar på i detta fall. Synd att du inte gör det.
Å skulle någon av mina vänner komma över någon otrevlig info om min framtida pojkvänn vill jag veta! Och jag skulle inte bli sur på ER om ni sa det.

Jag har mer fakta! en det spelar ingen roll att jag säger det till dig. du har uppenbarligen gjort ditt val och oavsett vad jag då säger kommer du intala dig själv att det jag säger är fel... jag har ingen chans. bli sur på mig för att jag skrivit det här. bara sofia och micaela som vet vem du är. men som sagt det spelar ju ingen roll vad jag säger, eller vad som faktiskt hänt, så du har ingen rätt att bli arg på mig. Jag är har inte gjort nått fel. Och från början hade inte du det heller.

Jag trodde att vänner räknades mer faktiskt, men gång på gång har det visat sig för mig att när det kommer till "kärlek som gått fel" (skulle dock inte vilja kalla detta för det) så har vännerna inget som helst inflytande. vakna alla blinda brudar!!

Å vet ni varför jag jagat upp mig så? Därför att det där är min vän. En vän jag bryr mig väldigt mycket om och som jag hoppas när dagen kommer bryr sig lika mycket om mig. Jag blir upprörd därför att jag sett skadan detta gjort hos henne och blir då ännu ledsnare när hon förnekar det.
jag vill mina kompisar väl, men det är svårt när de är så jävla tröga.



nu tänker jag gå å äta frukost och säga till mig själv att det är ju iaf inte jag som är så blåst. När det sen går åt helvete, vilket det kommer göra så tänker jag vara så ovänlig med "jag sa ju det". som vanligt är det ju jag som tar skiten eftersom ingen annan vågar säga vad de verkligen tycker åt dig. å du är inge speciell. jag behandlade micaela likadant!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag vill bara uttrycka mig med att!! JAG HÅLLER MED!!!! gör inte samma misstag som jag gjorde Malin! <3

2008-09-10 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0