stora steg på liten gata

Det där var mysigt! Så många komentarer haha
Marina!! Om jag inte skrev med din pojk kanske det var en positiv sak?
din pojk är okej (konstigt nog) men det är bara för att han uppenbarligen fortfarande gör dig lycklig och så länge jag är övertygad ÖVERTYGAD om det så är grabben okej =D men som sagt det går lätt utför så akta er =P

Å nej sofia det är inte MINA pojkvänner helt rätt, men DU är min vän, det var det som var själva grejen med inlägget.

Nej inget klaras ikväll, jag behöver mer människor med mig och jag orkar inte tjata på er så sorry. ni kan anmäla ert intresse själva. Numbers blir mitt fredags häng. Numbers som blivit flyttat ännu senare på grund av SKETNA idol!

Bludiblu hade alldeles för mycket snyggt igår när jag tittade in en sväng.
Å Scrubs är bara bra om man följer det. tittar man bara då och då tycker man dom bara är töntiga men ger man inte upp så blir man kär i karaktärerna efter en stund hehe

You better get to livin', givin'
Don't forget to throw in a little forgivin'
And lovin' on the way

A little more willin' to make a better way
Don't sweat the small stuff
Keep your chin up
Just hang tough

The day we're born we start to die
Don't waste one minute of this life

Get to livin'
Share your dreams and share your laughter
Make some points for the great hereafter.



Jag tittade på Fringe igår...å ja...det var äckligt...men bra.
När jag åkte förbi kyrkan såg jag en bil som var som mormors och en gestalt i röd respektive beig jacka. "Det måste vara mormor och rolf" så jag knallade tillbaka en busshållplats och tänk så rätt jag hade. De rör sig ju inte så mycket i Kumla nu längre....

Jag vaknade snorig och med huvudvärk idag...kul.

Fan vad jag skriver. Önskar dock att texten skulle kunna bli större i bloggen och annan stil, men då måste jag byta tema och det vill jag inte. det blå är väldigt corisia haha

Jag vet vad jag utsätter mig själv för...jag fattar dock inte varför. Jag är förälskad i vad jag hade och det kommer jag inte få tillbaka så tro inte att jag är knäpp jag är införstådd mer än väl i situationen. MEN jag lever ändå i det förflutna. Därav; det behövs förändring. ända sättet för mig å ge mig tror jag.
den bekräftelsen jag söker kommer jag inte få besvarad där. jag vet...kan jag inte bara fatta det oxå då?


Emma förklarade för mig hur man får kvinnor att spara pengar.
Jag lärde mig nått =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0