Toscana

David en vacker dag ska jag strypa dig! För du har så feeeel. och jag säger det bara för att du tror du kan fortsätta förklara nått till världens ände och tillslut får rätt. Rätt ger folk dig aldrig de ger bara upp =P
men du är du och jag är jag. ALLA andra som INTE heter David är jättevälkommna från och med nu att kommentera =P

Nu tror jag saker och ting börjar lugna ner sig. Gjorde innerundan helt själv idag och jag är jättestolt!
Svar på frågan vad jag gör så är det mata hästar, tillsyn, sårvård och lite mockning. Vi får ju inget betalt så hur mycket jobb som helst kan de inte kräva av oss. Och för tillfället är det bara jag och kristin här som ser till 70 hästar så så mycket träning hinns lixom inte med och det står bara hypermagra hästar som får mat på själva gården så nån ridning på dem är ju inte tänkbart!
Men jag kom inte hit för å rida. jag kom hit för att lära mig om sjuka och SVAGA hästar och det gör jag helt klart! Switch är svenskt och första gången jag använder det är i Italien haha

Nu är det oxå så att det borde vara ca 5-6 människor som jobbar med hästarna. Vi är två... Å kristin hade tänkt att få åka hem i miten på november, men det kommer ingen ny arbetare innan jul...kanske inte ens innan mars. men jag har sagt te marita att jag åker hem i mitten på januari.
Hursomhelst, blir saker och ting som det är tänkt så kommer jag klara av att vara själv med Mario, blir det inte som det är tänkt...då blir Kristin TVUNGEN att stanna över jul...

Hallå jag vill ha sms! Hittills bara marcus som självmant svarat! Sofia svarade efter tvång. Fråga henne om nummret. Jag kan det inte.

När man pratar om Toscana säger man att det är väldigt pittoreskt och vackert. Vackert är det verkligen men så pittoreskt känns det knappast när man ligger och huttrar i sängen

har lovat kristin datorn sen. Bless adapters!



Kommentarer
Postat av: Ulven

Det är väl svin dyrt å sicka sms utomlands å jag sicka ju innan du åkte

2008-10-26 @ 05:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0