I need a drink

Tack david för komentarerna...men det var väl inte riktigt vad jag tänkt mig =P kossor...kalvar...kossor..kossor...
Ni kan ju komentera vilka låtar ni tror texterna hör hemma i? hehe

I kväll är det mardrömsserien! haha

Blir det inte klaras imorrn känner jag verkligen hur min egna karaktär sjunker i styrka... NEJ jag ska inte gå på zätas.

Bussarna påminner om blåa larver som flyter fram i trafiken.

Jag är verkligen pojkvänns bitchen! Är jag emot alla mina tjejkompisars killar?? =S när det kommer te mig och killar hänger de alla på en skör tråd haha kom ihåg det.
David är en underbar person men pojkvänns matrial?? nja...
Bukt tyckte jag var tråkig och absolut inte rätt för malin...tobbe är ju nu ett kapitel för sig själv.
Fredrik h a t a d e jag....
Tobbe hade jag väl inget direkt emot när fille och han var ihop, men det var bara för att då var fille mycket lycklig över honom, men när det började gå trögt sa jag "dumpa" rätt lätt heh...
Eddy och emma var ju lite speciella oxå. de var helt enkelt inte rätt för varann...vilket gjorde att bådas poäng drogs ner av den andre. men eddy tycker jag ju om ...som david.

jag har fortfarande en hemlis....hihi. linda listade dock ut den förra.

There's nothing left for you to fear
Shake your arse come over here
Now scream

Life's too short for you to die
So grab yourself an alibi
Heaven knows your mother lied

Separate your right from wrongs
Come and sing a different song


Dissfunktionell släkt säger jag bara, jobbigt när man själv är den ende det hänger på för att den inte ska splittras.

Jag själv är kräsen, men det är för att jag vet att jag kan klara mig själv hursomhelst. att jag är osocial vet vi ju redan.

Ja som sagt jag var ju å klippte mig idag =D och en elev som klippte en kund bakom mig, jag såg dem i spegeln, hade leggings på sig, spettsleggings och som så många andra en alldeles för kort tröja som konstant åkte upp. Tur att hon hade svarta trosor säger jag bara!! och inte string.....=S gah...
min frisör var jättebra! hanna. men varför ser jag jämt ut som en svamp när jag ber om volym? blir bra sen när jag får pilla i ordning det.
det kommer dock ta en stund å vänja sig vid ...heh...så här ljus har jag inte varit på fyra år och nu har jag även en brunregnbåge i huvudet. ALLA nyanser av brunt haha men det är iaf en bit på vägen av min resa mot "blondinland"


Alvida är inte längre alvida haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste bara säga Snygg FRILLA! hihi en till som blivit halv kort! Pojkvänns stycket känner jag att jag inte riktigt kan kommentera. Men låttexten är Robbie Williams "Let me entertain you" lr hur de stavas :P Puss och Klem!

2008-10-02 @ 20:43:57
Postat av: Marina

vad tycker du om min pojkvän då?:D kramar

2008-10-02 @ 22:03:53
Postat av: Linda

Klaras i morrn, jag är på! =)

Jag kommer nog ha en tuff tid att vänja mig vid din nya frisyr =S det är liksom ett helt nytt ansikte. Färgen blev bra, lite ljusare, lite mer alvida, lite mer FUCK YEAH!

2008-10-02 @ 23:49:59
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com
Postat av: Ulven

4 nyanser av brunt skulle du ju skrevit :P

Tänker väl vara tjärringen mot strömen igen å säga att jag gillade den gammla frisyren bättre

2008-10-03 @ 01:01:31
Postat av: Sofia

Nu tänker jag också kommentera bara för alla andra gör det! Håller inte med dina pojkvänsklagomål när det gäller min pojkvän! Det är ju inte din pojkvän liksom hallå!! :P

Fin frisyr förresten.

kram

2008-10-03 @ 13:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0