I am a live

Okej okej kan vi släppa hela lumpen skiten nu? jag orkar inte ens läsa allt det där just nu. orkar inte bli nedtryckt =P

HEJ allesammans som inte klagar. Jag lever och har hittat internet. Måste gå straxt igen men nu vet jag iaf att det finns.
Starten min var fruktansvärd, men då kan det ju bara bli bättre nu.
Det är vinter nu = regn uff och att hästar skulle gå bort det var jag införstådd i MEN och det är ett stort MEN, jag pallade inte att TVÅ hästar dog på min FÖRSTA dag....det var jobbigt. och så en däng av hemlängtan och förkylning på det då kan det ju bara inte bli bättre.

Men det är här jag ska va nu och det känns bra mer info kommer såklart, men som sagt det har varit lite mycket nu i början. Saknar folk men det var dags för nått nytt.
Vill någon posta ner en osthyvel åt mig så skulle den vara underbar. adress finns på filicaja.it.
Fyllekajan! haha

Puss och kram på er. Nu ska jag och min kollega Kristin (som ni lär höra mer om) flytta saker från deras gammla lägenhet och snart ringer Marita igen. Jag måste sluta böla för allt ovan jisses!

Kommentarer
Postat av: Ulven

Du har väl runt 20 grader där nere ändå??

2008-10-23 @ 16:39:39
Postat av: Marina

fan va jobbigt sådant är:( hoppas det blir bättre gumms<3 jag ser framimot mycket info om vad som händer där nere. Massa kramar

2008-10-23 @ 17:07:43
Postat av: Mickan

du kommer klara dig fint...du behöver inte ha hemlängtan för vi kommer inte förflytta oss nån stans ;) hehe.... hoppas det kommer bli bättre....saknar <3

2008-10-24 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0