How do you spell motive?

De är underbara flickor så är det bara =D   emmas komentar "jag har aldrig varit inne på alvidas toalett nykter tidigare" HAHA

Min mor och släkt fick smått panik igår när det gick upp för dem att jag kanske hade mina pengar i en fond. Något som inte hade varit så bra nu för världens ekonomi är ju påväg att gå i botten. Men det var ingen fara och jag överraskade både mig själv min mor och bankmannen med hur mycket jag hängde med.

Kan du inte säga det själv säg det med en låt

Det är så underbart å ha ett hår man inte behöver göra något med. rakt ur dushen låt det torka och PRADA

The truth dose not set you free but it is out there



But you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine

For the first time, there is no mercy in your eyes
And the cold wind is hitting my face and you're gone

Wishing's just no good
'Cause you don't see me like I wish you would

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0