Brevet

Detta är något jag känner på mig du kommer bli sur över, men jag skriver det här i bloggen för att verkligen visa att jag inte kräver något svar eller ens fortsättning. (är ju helt otroligt om du ens läser detta) Och jag skriver det lika mycket för min egen skull som för din. Du är nog medveten om det redan, det är ingen nyhet, och mycket av det blev väl sagt sist men inte så som jag ville att det skulle komma ut!
Att jag skriver detta betyder ingenting. Jag ska bort nu och livet kommer ta oss på skilda vägar så det finns inget mer att fundera över, detta är för min del nog bara ett konstaterande.

Jag gjorde ett misstag. Ett misstag jag lär ångra resten av mitt liv. Det kändes som det minst värsta sättet, men jag kommer väl aldrig få veta om det verkligen var det. Kanske hade det varit bättre att fortsatt och låtit det gå åt helvete, för som vänner får jag bara se vad jag går miste om.
I efterhand är det ju så lätt att erkänna saker, men jag har på mycket kort tid lärt mig att det finns ingen jag vill ha mer än dig.



Jag skulle kunna skriva mer. Ni vet ju vem det är som har denna blogg. jag kan analysera till världensände. Men mer behövs inte för att budskapet ska gå fram tror jag.



Lycka till till Sofia och David jag tror på er mycket mer idag än tidigare! Förlåt för att jag inte gjorde det innan.




Phil Collins - Can't stop loving you

So youre leaving
In the morning
On the early train
But I could say everythings alright
And I could pretend and say goodbye

Got your ticket
Got your suitcase
Got your leaving smile
Oh, I could say thats the way it goes
And I could pretend and you wont know
That I was lying

Because I cant stop loving you
No, I cant stop loving you
No, I wont stop loving you
Why should i

We took a taxi
To the station
Not a word was said
And I saw you walk across the road
For maybe the last time, I dont know

Feeling humble
Heard a rumble
On the railway track
And when I hear the whistle blow
I walk away and you wont know
That ill be crying

Because I cant stop loving you
No, I cant stop loving you
No, I wont stop loving you
Why should i

Even try
Ill always be here by your side (why why why)
I never wanted to say goodbye
Im always here if you change, change your mind

So your leaving
In the morning
On the early train
But I could say everythings alright
And I could pretend and say goodbye
But that would be lying,no

Because I cant stop loving you
Why should I even try

Kommentarer
Postat av: Ulven

Creedens kör väl den låten oxå? tror vi lyssna på den när vi åkte till stugan

2008-10-20 @ 17:12:37
Postat av: Sofia

Tack gumman! <3 <3 Betyder mycket när du skriver så. :) Jag tror ju på oss också! :D

2008-10-20 @ 17:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0