Besviken på världen

Till er lumpenmänniskor där ute: Det är inte okej av er att kräva av era vänner att De ska hålla ER uppdaterade. Ni har själva valt att ge er in på nått så dumt som lumpen då är det även eran egen skyldighet att försöka hålla koll på folk. Ni får visa ert intresse. Er omgivning tröttnar lätt.

På tal om detta jag är faktiskt besviken på världen och vissa människor i den. Det är synd att folk inte inser hur sköra vissa vänskapsband är. De borde inte vara det, vänska ska vara starkt, men faktum är det är den inte jämt.

Jag kommer ha NOLL KOLL när jag kommer tillbaka (om jag inte hittar internet där nere haha) men jag vill då få höra vad ni haft för er! jag är nyfiken!
sofia har iaf lovat brevväxla med mig tack och lov.

I hope you find someone and then realize that I am better =D

Jag är numera blondin så tänk på att inte krångla till det för mig.

Funderar på å skriva en grej jag tänkt på länge imorrn, men jag får se vad jag känner för.

Att packa ner allt i väskan är det lättaste!

Kommentarer
Postat av: Ulven

förstår inte hur du kan hävda att lumpen är en dum sak? man till för något till landet man försvarar ju civilarna

2008-10-19 @ 16:20:47
Postat av: Marina

jag kan också brevväxla me dig men då får du vara berädd att jag skriver som en kratta men det vet du nog vid det här laget... bara jag får adressen så skickar jag brev till dig<3 när kommer du hem sen då?

2008-10-20 @ 09:46:08
Postat av: //Men make better drivers//

Yo! Att lumpen skulle vara dumt håller jag inte med om men i dessa tider då alla hetsar för ett jämnlikt samhälle. Varför måste inte alla tjejer jobba ett år gratis för staten när killarna måste göra lumpen? Ska du klaga nått över lumpen så ta upp det istället.



//Men make better drivers//

2008-10-20 @ 12:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0