Nej jag var inte prostituerad! Jag jobbade med korv!

Suck för igår alltså jag var så trött efter olivkörningen men ändå ville jag inte bara gå å lägga mig och sova bort hela dan. Men på kvällen efter att vi varit å handlat och jag blivit lite mer okej med livet så ville jag sätta mig en stund i lugn och ro med datorn framför mig. Det började bra. Lugnt och stilla. Sen rinde glenn. Ja glenn ringde! Helt otroligt men vad gladjag blev. "En människa som vill prata med mig!" Blev väl inget direkt vettigt sagt men det kan jag leva på ett par dar iaf. Ja då sitter jag där å pratar och då kom greven hem. Sen släppte han ut hundarna som var som galna, men de försvann tack och lov efter en stund men då dök Karin upp istället och sen kom hundarna och greven tillbaka. Sen satte jag mig vid datorn igen, Karin brevid. Bärja prata med Marcus. Webbkameror ger ingen trevlig bild... Ser jag verkligen ut som en fånge på Alcatraz? Sofia också som jag sååå gärna vill prata hela tiden med men så var jag tvungen å få iväg mejlet och så ringde mobilen igen. Mario var på väg. Jaha då avr det bara att packa ihop igen då.

Jag har så mycket onödiga saker jag vill diskutera med bollplanket (marcus). Exempelvis hur hela ens världsbild kan ändras genom att man byter hårfärg.  Å hur annorlunda alla ser på en. Jag är inte alls den alvida här nere som blond som jag var hemma som brunett. Eller jag tror iaf folk uppfattar mig olika.

Å så måste jag få hjälp med att förstå det na antagningssystemet inför 2010. Det är ju GALET! Jag har ju inte gjort några kopleteringar så tekniskt sett borde jag ju kunna hamna i denstora gruppen, men jag kommer ju inte "direkt från gymnasiet".


Mitt liv är ett väldigt väl planerat kaos.


Jag vill få prata med folk! Eller iaf ha ro nog att sätta mig vid internet.


I förrgår satt jag 2,5 timma å stirrade på Navajos röv ihopp om att han skulle bajsa. Idag var det Beautys tur. I am the pooplady.


Karin tror jag börjar bli mer bekväm här i huset hon pratar mer nuförtiden iaf vilket är väldigt trevligt.


Jag har redan börjat planera min tid hemma. Vilket jag vet, inte är nått bra men jag kan inte rå för det särskilt inte när jag har lite hemlängtan då är det planerna som håller hoppet uppe.


Marina ska du skaffa hund? Å har kattungarna kommit än? Gud vad jag hade velat gå på ditt sexparty har ju veta enda sedan förra gången vad mer jag måste skaffa mig =P

Det ni pojkar kan ni grunna på haha


Stackars Patrik du får inte tro att jag undviker dig, du har bara otroligt dålig tajming.


Häromdan dog jag föresten och kom till himlen när jag steg in i en affär. Vilket paradis! Stället hade allt från pajformer till juldekorationer. Varje jul jag spenderar utomlands köper jag en julgransprydnad. Jag har bara två men men haha den pluto i en julstrumpa från Disney world och så nu en silverglittrig häst för Italien. Förhoppningsvis kommer det tillkomma fler i samlingen under årens lopp.


Ni som bara läser min blogg för att få veta vad jag gör på dagana, känner ni er besvikan efter att ha läst en massa skit om mina tankar och funderingar? =P


Idag hade jag sovmorgon för första gången vilket har gjort dagen jättemysko! Inte göra nått mogonpass??
De här sketna oliverna vi kör är inte roliga men de ger ju bra pengar iaf.
Jag har så ont i ryggen. Funderar på om det är pga de där 25 kg säckarna med musli vi bar. Gubbarna i affären typ applåderade när vi konkade på de där. Men hallå det är då ingen som bryr sig när vi kvinnor kånkar på 25 kg ungar det är det inget speciellt med men när det blir en säck och "mansgöra" då är man helt plötsligt kanonduktig.

På fredag har jag varit här i en månad så då ska vi ge Kalediodisco en chans till. Francesca sa att det stället var bra bara man inte gick dit på hallowwen.

Kommentarer
Postat av: Marina

ne jag ska inte skaffa hund än. jag kommer skaffa en om jag inte kommer in i skara till nästa år. men jag skulle vilja att det kom in en hund fortare. mamma och jag ska sexparty i februari istället:)

Massa kramar

2008-11-19 @ 16:09:58
Postat av: Marina

och föresten så har inte kisseungarna kommit än men det är jätte nära nu:) antingen i kväll eller i morgon

2008-11-19 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0