Åh du stjärnklara natt kom kyss mig

Jag har hittat glutenfria bragokex!!!! Eller de ser inte ut som bragokex men de smakar som dom! Coolt va? =D är skitlycklig

Sånna ska jag köpa med mig hem!

Linda och Marina det är verkligen jätteroligt å läsa era bloggar men eftersom ni har den där dumma bloggsidan (bloggspot.com eller nått) som kräver att man ska ordverifiera sig så kan jag inte lämna några komenterar för detta internet fallar inte det. Så tji för er. =P

Å jag måste ju få det skrivet. Att jag ens trodde det skulle bli läst. Gud vad jag lurade mig själv där ibörjan. Eller lura och lura, jag visste väl helt enkelt inte bättre. Ser det inte som onödigt att jag skrev det, jag mena det. Men att räkna med respons DET var blåögt. Bättre borde jag vetat. Jaja.
Livet tar en på många lustiga vägar. Det är ju bar att grabba tyglarna och hålla i sig. För precis som en skenande häst så kan du inte styra. =D

Tror ni jag kan övertyga patrik att komma ner? haha  Han undrar vad HAN ger sig in på då. Vad ger JAG mig in på är väl frågan? haha

LIte synd för ni får ju bara höra de negativa bitarna nä rjag lixom är jättenere. Ja jag har ju jättehemlängtan ibland. Särskilt efter min underbara säng! Men det går ju lixom över och jag vet ju att när det väl blir dags för att åka hem så kommer jag ha ångest för det.

Frågan som återstår. Hur lång tid måste det gå innan man klassas som oskuld igen?

Idag gjorde jag hästarna själv på eftermiddagen och det gick seeegt. Stella är livsfarlig. Ännu en gång var jag millimeter ifrån att hamna mellan hennes fruktansvärda sparkande arsle och lilla magra petit som kämpar med att hinna få i sig maten innan stella kommer och tar den. Gud vad jag hatar den hästen!

Runaway train går helatiden på Virgin radio och tillslut sitter man ju där å gungar och känner sig lite tårögd. Å ja jag vet att den låten till hör någon annan. Men om han har tänkt på texten innan det vet jag inte.


So tired that I couldn't even sleep
So many secrets I couldn't keep
Promised myself I wouldn't weep
One more promise I couldn't keep

Runaway train never going back
Wrong way on a one way track
Seems like I should be getting somewhere
Somehow I'm neither here no there


 


Kommentarer
Postat av: Marina

man tekniskt sätt aldrig oskuld igen men efter ett tag så gör det lika ont som om man är oskuld igen. jag vet fakiskt inte när man blir det.... men du får vel hitta nåågon snygg kille där nere och lite roligt med:P

2008-11-29 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0