Kan mörda för en kram!

Hej alla sociala varelser. Önskar att jag oxå kunde vara en av er.

Längtar till Sydafrika men samtidigt inte. Det här å dela rum var inget för mig, men det är väl nått jag bara måste ta å lära mig överleva.

Vi var till Pisa idag som påminde väldigt mycket om Rom (Rom var dock häftigare kanske finns det en annan anledning till varför jag tycker det än den som beror på staden hehe). Det spöregnade! Men innan vi åkte hade jag envist bestämt mig för att jag under denna resa INTE ska skaffa mig ett paraply så jag tog helt enkelt med mig mina LERIGA regnbyxor och satte på mig dom i Pisa när vädret blev för hemskt. Vilket resulterade i ett par komentarer och blickar men det sket jag i!
Kristin och jag gick upp i tornet (15 euro inte värt det) och alla de byggnaderna var häftigare på utsidan än insidan. Jag har köpt ett snappsglas, såklart.

Hoppade av lycka när marcus häromdagen smsade om att Linköping nästa höst ska ha BMA utbildningen...sen slog det mig igen... de kräver fortfarande fysik b....

När jag får hemlängtan försöker jag sätta mig i en fantasivärld långt bortom denna. Tro nu inte att jag inte trivs här för det gör jag verkligen, men ibland sjunker humöret bara helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Mickan

regnar haha!!! jaja det gör det här med...så de behöver du inte oroa dig för...synd att du inte är hemma för när jag fyller tänkte jag dra med ett gäng till Boda borg :( men om du tycker att det är skit att vara där så tycker jag att du ska komma hem :(A) hehe, ne då..:) du har nog lika träkigt här hemma också och här komer du ju i alla fall tillbringa en hel del tid när du kommer hem ;P heheh saknar dig i alla fall <3

2008-11-12 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0