Aiuto!

Emma! Herregud vilken dramaserie du lever i! Jag vill som sagt komma till ditt jobb och se detta med egna ögon. Living the show lixom haha

Patrik är du seriös så är det klart som fan du är välkommen ner. Tjatar ju på alla men ingen vill ju.

Jag är som sagt fan underbar å bo med! Våga inte påstå nå annat för då kan ni ta å bo med tjejerna jag bor med =P
Stekpanna full med smältskärbräda, dä ni!

Marcus vart är det där sketna mjlet? =P vad tror du jag lever på här nere om inte hoppet? va? va? va?

Fille snälla talk to me!? Berätta vad som händer. Jag älskar den där hästen oxå jag vill veta!

Kollar ni på min bilddagbok? =P

Diskussionen om det är okej för en kille att ge en tjej en örfil om hon gett honom en har ännu en gång blossat upp.
Sonny gav mig en tack och lov kort salsalektion. Han har börjat skrämma mig lite... Någon pojke heh hjälp?

Jag lär mig faktiskt en hel del italienska. Eller jag förstår det iaf bättre och bättre. Kan bara säga vissa enstaka ord.

Det är ju så roligt här för man berättar ju om sina vänner å så, emn eftersom folket här inte känner de man pratar om så får "ni" ju "smeknamn" eller man säger "den personen som...". Men jag är nog inte redo för att säga det till er vad ni kallas haha! sorry

Stackars Kristin hon fann sin drömman och han kunde inte ett ord engelska =(

Skicka sms! vill ha!!! =D

Eddy hävdar att tomten är sadist GAH!

Idag har jag bara jobbar i cantinan med å packa vin. Min meritlista kommer se rätt intresant ut efter denna vistelse haha
Just nu vill jag bara krypa ner i sängen och låta den här veckan gå förbi utan att behöva blanda mig i den.

Jag saknar er mina vänner! Väldigt mycket

Kommentarer
Postat av: Ulven

Jag är inte oseriös måste bara ha lite fakta så jag kan lägga upp en budget å lite sånt så får snackas vid någon dag när du har tid å jag inte tränar

2008-11-26 @ 22:04:48
Postat av: Marina

jag saknar dig med gumms!!!

2008-11-27 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0