Fly flög inte ifrån oss

David jag är skitstolt över dig! Helt ärligt har jag knappt hoppat en meter MED sadel. Inte höjden som räknas vettu det är hur man tar sig an hindret.

Igår var Fly påväg bort. Det var ren tur att Kristin glömde att de skulle ha täcken på sig å vi var tvugna att gå ut igen vid tio för då hittade vi honom, liggandes. Inte en till, inte en till! Så som han var i början så skulle jag viljat avliva honom på en gång, men att då få se resultatet när man fortsätter kämpa, det var så underbart! Vi fick honom att stå efter ett par timmar och tom gå till stallet där han verkligen kvicknade till av allt socker, betfor och musli han fått. =D
Nu har jag sett döden släppa taget om en häst. Sett den ge upp totalt och återfå livslusten! Igår skulle jag kunnat gråtit av lycka.

Ja som sagt i fredags var vi på Kaleidodisco. Å vikken chock vi fick när vi kom in. Killar killar killar överallt! GAH! FINA grabbar! haha å fenomenet där vi hade en ring om oss upprepade sig. Kristin var dock den jag brukar vara hemma. Tjejen med attityd, Den som går emellan och käftar emot. Mig som blondin tar ingen på allvar å så är ju killarna här nere en ANING ihärdigare. suck. Vet inte hur många jag dissade haha. Lixom ni som känner mig ja ni vet att jag går på krogen för å dansa inget annat. Jag har hittat en kille på krogen jag gillat NÅGONSIN och den kvällen hade jag verkligen kul. Känn dig hedrad om du läser det här för det finns bara en som kan relatera till det där =P
Men det är så här "If you cant keep up with me, don't bother".
Jag behöver inte den där killen å dansa emot. Jag vill dansa som JAG vill. =D men som sagt hänger han med och inte försöker bestämma så är han ju mer än välkommen =D

Ja det är bäst för dig marcus att du svarar på mejlet hehe

ÅH för er som inte vet (typ ingen kanske) Nu har marina fått bebisar....kattbebisar. Gud vad kul för henne. Men är de födda i din...vad hette det du skaulle skaffa med ditt egna påhittade namn?

Fille vart håller du hus? Vet du hur mycket roliga historier jag berättar om oss två. Vi har faktiskt hittat på en del bus ihop hihi

Tiden står still alldeles för sakta.
19 december kommer mamma och Anton ner. Det är ju snart jul! En vecka till sen åker julskivorna fram.

Imorrn ska en massa hästar verkas så vi har tagit hit dem. Finns ju hagar överallt här. Å straxt så ska jag å Karin jaga föl haha

En dush kan förändra en människa.

Kommentarer
Postat av: Marina

ne jag har gått in i min mammas stamnamn för jag kom inte på något och det var mycket smidigae så. vilken vecka kommer du hem till sverige? du ska få din julklapp då:D

kramar

2008-11-23 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0