Linda och Sofia <3

SOFIA SOFIA SOFIA JAG ÄLSKAR DIG TJEJEN!! Tack så fruktansvärt mycket för brevet. Fick det 13 november. TRodde jag skulle börja grina på slutet =D jag saknar dig så mycket! Det är de första månaderna av lumpen som är värst sen ska grabbarna själva tröttna på det och då blir det bättre (svenskitalienska källor haha)
Det var hursomhelst underbart av dig att skriva ett brev. Höll på att hoppa ur skorna när Francesca frågade "Det är väl du som är alvida?" och gav mig ett kuvert =D

Jag tog reda på det där om fysik b precis efter att jag publiserat inlägget!!! Så jag vet det jag skrev är fel! De kräver inte alls nån fysik! Å så är det ju så här att det är bättre att börja plugga 2009 för 2010 blir det andra intagningskrav... Jag vet men det finns ju så mycket annat jag vill göra... Har jag tillräckligt bra betyg för att chansa?

Har en enormt kelsjuk katt PÅ mitt tangentbord! Försvinn =P

Fick även ett jättetrevligt sms från Linda här om dan. Klart du är nervös! Skulle ju jag oxå va! Du börjar ett nytt liv nu gumman, släng dig över det som du aldrig förr gjort tycker jag. Hoppas det fortfarande går bra med "den smarta pojken" =P Jag kommer ju helt klart ner och hälsar på när jag kommer hem! Jag MÅSTE ju få se hur du bor.

Det händer så mycket här nere och jag har ännu inte upplevt en tråkig stund. De stunderna när man kan ha tråkigt sover man haha

Precis när man tror att man har planerat sitt liv vänds allt upp och ner.

Fille vart håller du hus? Hur går det med DC? Jag blev ju orolig där sist.

Micaela mår du bra så är jag glad <3


Sist men inte minst. Min rumpa är STOR! haha




Jag saknar så att får krypa upp i någons famn och titta på film. Gosa ner sig i en filt, tända ett par ljus och bara mysa helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Mickan

jag hoppas du fick smset jag skickade dig :)

2008-11-15 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0