Inte en till...

Igår dog två hästar. Aristokrate, han som blödde näsblod, klarade sig inte... Onda ting kommer i par.
Jag var inställd på att jag skulle få vara med om att hästar dog, men inte fyra stycken på två veckor!

Ville även typ skriva en annons här, kanske är det någon som läser som jag inte direkt känner, men det känns ju lixom inte så lockande just nu. Nu när jag berättat om det värsta som kan hända på detta ställe men då är ni ju mer förberedda än mig. Det det här stället upplevt de senaste veckorna händer inte.
Det här stället behöver folk. Voluntärer. Skriv en komentar så berättar jag det ni vill veta.



Aristokrate

Kommentarer
Postat av: Linda

hey darl, hoppas det inte blir för tungt för dig... jag tänker på dig lite titt som tätt, eller ja, mer sällan än ofta ärligt talat XD men när jag väl gör det så längtar jag efter att få prata med dig :D Du underbara människa, vad gör du så långt bort? Är det meningen att jag ska följa efter eftersom jag själv inte har någon aning om vart jag ska? Allmän förvirring råder i Linda och hon vet inte vilken väg hon ska gå när alla vänner hittar sina egna att vandra på....

2008-11-05 @ 23:44:03
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com
Postat av: Mickan

Fy vad sorgligt :(

2008-11-06 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0