You're a pretty sidekick

As irrisitible as chocolate!

Kul att vissa ha IQ nog att lista ut vilka människor jag skriver om när jag är bitchig. Uppenbarligen måste jag ju inte vara helt ute och segla när jag då beskriver vissa eftersom ni andra fattar vem jag menar! Då tycker jag att jag kan skriva va fanjag vill. Har ni problem med det skit i å läs.

Vissa spenerar hela sina liv med att klaga hos andra som inget kan göra. Klaga för er själva eller säg det till människor. Jag klagar hos mig själv, fast kanske lite mer officiellt =P

gud vad kul det är å kolla på hästhoppning. men komentatorerna skyller väldigt mycket på hästarna tycker jag.

tänkte helt enkelt skolka den enda lektionen vi hade idag, men det visade sig att jag är faktiskt sjuk. Feber och hosta morrse och huvudvärken vill inte ge sig. förkyld helt enkelt

"vi ses på onsdag" har jag missat nått? va händer på måndag tisdag?

Det går ju inte att skicka ut inbjudningar för studenten för min klass kan inte bestämma sig för nånting och sedan hålla det. Det går bara inte tydligen! Jag tror definitivt att vi hinner men som vanligt är det ju inte en jävel som lyssnar på mig. Så visst gå ut kvällen innan men bestämmer nu för det iaf så jag slipper höra att ni ändrat er i igen. då kan jag bojkotta den kvällen utan dåligt samvete.
Man vill väl inte direkt göra sig ovän med klassen sista kvällen på gymnasiet men det är väl endå mitt eget problem då. ridninge eller middag med klassen där antingen skriker alla på alla eller ingen säger nått, äter snabbt och åker sedan hem...?


Jag är inte bitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0