Lite lagom kaos

Mormor och mamma plannerar student...uff
Kaos i köket. "Jo mormor man kan visste beställa glutenfria smörgåstårtor. Jag lovar och har sagt det till dig fem gånger nu!"

Hade tänkt å få vara hemma från skolan, eller mja åka direkt hem från glenn med tåg, men kom ju sen på att jag var ju tvungen att ge sanna pengar annars blev det ingen vidare student. IDIOTBARN micaela! fatta att du sårar andra när du bara tänker på dig själv och din pojkvänn. Finns det inte rum för fler i ditt huvud? trött jag blir.

Som sagt åkte ju iaf te skolan för svenska och idiot förklarade haha =D malin j när hon inte trodde att jag då tänkte rida i kväll eftersom jag var sjuk. Jag betalar 200 spänn per gång för det där då rider man även om man har så halsfluss!
Var väl bra att jag åkte te svenskan iaf fick då veta att jag fick VG på muntliga och MVG på skriftliga. En skön upplyftning efter hela ridskiten

 
godkända knoppar iaf. mycket godkända knoppar. jag var stolt över mig själv. I vintras kunde jag inte ens göra en.


Jag börjar få väldigt kallafötter och jag gillart inte! Varma fötter tack.

Fick malin att ringa Anton om balklädsel så en sak avprickad.

Glenn hade liten uppsättning igår som han fick ta med sig två personer på, jag och anton, å gud vad bra de är. Att få se människor spela och bli några helt andra personer mitt framför ögonen på en är så häftigt.
"Du har inte träffat en dum brud förns den har bett dig att klättra upp för hennes hår!" HAHA
Jag klarade av att se älsklingen "kyssa" någon annan heheh

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0