Is this the road to hell?

Nu skriver jag fort för nu fryser jag

Vi hoppas på klänning imorrn. och prov...

Fick smått panik igår över studenten. Altt är så mycket å så lite. Vissa kommer jag inte sakna som sagt heh. Andra kommer finnas k var, men som sagt jag är ju inte den bästa på att hålla kontakten =P så de som inte är nära oroar mig. Å igår kväll oroade de mig VÄLDIGT mycket.
Glenn oroar mig också men det var väl inget nytt. Älskar dig!

"Alvida nu har jag druckit en absolut päron grogg nu deklarerar vi!"

Hej jag heter michell och jag vet hur man lägger fram lagom värdelösa åsikter men får läraren att gilla mig iaf för han är sååå blåst så han lyssnar inte på VAD man säger utan HUR man säger det.

Snälla lärare sluta med dessa debatter. You're killing me! Jag kan ju inte hålla käften. Slutade med att jag bytte sida ang vatten idag på naturkunskapen "min" grupp skrek bara på mig. Fjollgruppen visste iaf vad de ville och hade inte malin f i gruppen =P, dock sanna... haha
INGEN TAR ILLA UPP NEJ NEJ puss

"Fille du kommer få så odrädliga, ouppfostrade skitungar! Men jag ska älska dem jag lovar"

Jag jagar bromsarna men är fastknuten till gasen

Vår dator är skitdum han blir av nån anledning helt plötsligt bara svart ibland och vägrar vakna upp. bäst å publisera innan


-Det är då bara å slå på Chris Rhea och röka på-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0