If you know it through a wall, you know it to well

Det är ju "Det var en gång" ikväll. jag hade ju tänkt då å lägga mig! Somnade nästan innan samhäll idag. uff.
Den energin jag vet att jag kommer få straxt innan studenten, kan jag inte få den >NU när jag behöver den. två prov den här veckan, jätteenkelt. Sam och natur. men huvudet är så seeeegt! Matte nationellt nästa tisdag.
Dock vet jag att detta är inget jämfört med de andra i min klass. JAG hart bra.
Vad sa du Emma? NIO grejer som skulle in innan fredag?

Bakat kladdkaka idag mumsfillibabba. hellre det än å plugga som sagt.

Jag och fille, jennie och emma? ska åka te strömsholm med irländarna på onsdag. men var de bara två? Självklart att tvåorna som var där ni på våren har första tjing på grabbarna men det hade varit skojigt om irländarna kunna komma förra året. suck

Det där är ingen mellan bit! Det där är en gigantisk bit!

Å nu till det viktigste. MALLORCA 10 juni! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0