det har blivit ett hål på min dörr

when you don't think you need love, that's when you need it the most

Något jag vetat om i över ett halvår hände idag


Jag känner mig alldeles för stark...alldeles för okej med det hela, för det är jag inte! Men jag vill inte vara den enda me de här känslorna. jag ville att han oxå kunde visa hur han kände.
gråter jag bara för att det är det man borde göra? jag vet inte. jag vet inte hur sånt här funkar. Men jag är så rädd för att inte kunna sluta grina.

kanske fel forum detta, men jag vill va ifred men endå ha människor runt mig.
Släng er inte på mig. vet inte hur jag kommer reagera. jag kanske kommer va skitcool, eller bryta ihop, var beredd på båda om ni tänker ge er på mig.

alla som varit hemma hos mig vet hur baksidan av min dörr ser ut och kan nog räna ut vad som hänt med den.




 Partybåt 2008 Magaluf

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3 <3 <3 <3

2008-07-01 @ 16:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0