mallorca på en nöt

Är hemma nu! Dåligt väder i början, jobbiga malin och emma och konstig syn på hur man super.
MEN härlig strand, snälla flickor som dansar bra och trevligt på underbar.
ÅNGRAR INTE ATT JAG ÅKTE, Även om det var tufft ibland. hade världens fjollhemlängtan i början och slutet. Glenn! haha

sen har ju jag å malin tendensen till att alltid gå på upptäktsfärd på helger när allt är stängt! fick se katedralenen i palma utifrån. trodde att det beror på att man åker dit i mitten av veckan vill sola och bada de första dagarna och sen när man väl blivit lite vänn med stället vill man se sig omkring och då är det helg...

Å jag som inte skulle shoppa heh... Ingen ridning bidde det heller men jag orkade inte angagera mig

hur som helst tvinga mig inte ta tag i saker som jag inte ens själv vill göra! gör det själv så hänger jag på istället.
Folk kan inte eller vill iaf inte dansa, bara supa.
Träffa en trevlig hallick och två trevliga skottar hihi

nu hägrar kalla lithells och mer info om resan lär dyka upp i doser allt eftersom.

Glenn hade iaf haft en vild student vecka....har inte dåligt samveta för nått längre. det ni! stackars emma hon blev så chockad.
glenn är inte dum. igår ville han verkligen se på fotbolls EM och det VILLE INTE JAG men han övertalade mig rätt lätt med jordgubbar och grädde hehe och jag hade jättemysigt med honom och hans föräldrar såg oss själva lite idem. Det där att vi bara är gulliga emot varann när vi är själva, tror hans föräldrar är likadana.
När t.o.m jag som varken bryr mig eller kan nått om fotboll tycker att sverige spela dåligt är det illa!

Jordgubbar och grädde idag! Mums.


Puss och Kram från lantfjollan

Kommentarer
Postat av: Marina

det var synd att du inte kunde komma på min fest. för du missa massor. jag har startat en blogg där jag kan säja vad jag inte vågar säja i verkligheten. snälla läs den. saknar dig gumman1 länka gärna från din blogg till min för jag vill att alla ska läsa den särsiklt "klassen" kram

http://miss-princez.blogspot.com

2008-06-22 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0