Låt korven leda dig

Marina informerade mig om hennes nya blogg vilket jag verkligen tyckte var på tiden att någon skaffade sig. Känner mig ju lite ensam ibland i denna jungel. men sluta för gudsskull inte läsa min.

Vissa blir jag så stolt över. Micaela har slagit sig fri. Låt det nu förbli så gumman!
Marina omfamnar världen. Malin sätter upp mål och vissa övriga har ron att bara njut kanske för sista gången. Ta vara på det.

Imorrn är det lithells. Marcus kallar det tydligen för att nu börjar helvetet, men vet inte om jag vill gå så långt. Lite orolig över vilka typer av människor det blir bara. Hittade ju inga jag kände igen på mötet.
Maten är fixad och jag funderar allvarligt på att gå å lägga mig. Igår gick jag inte ur sängen förns klockan tre och imorrse kändes det i ögononen som om jag gråtit hela natten, vilket jag endast gjorde på kvällen.
Börjar tro att mitt undermedvetna börjar komma i kapp mig.
Ni lär märka.

Har nu fått höra från fem olika håll att jag missade världens drag på midsommarafton. Men jag ångrar ingen ting. Tiden är knapp jag är en blodigel.


Måste leta info om sommarstad gotland och cruising i västerås. Vlka ska med?



Även regnet måste väl ta slut någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0