Have fate in me!

Ännu en dag i korvhavet
det roliga med å jobba sen vecka är att man kan lyssna på pang prego
Å det är inte svårt att lägga korv! Herregud! Har man inte lärt sig det på en vecka borde man sluta för man blir aldrig bättre. Gnällde jag förra sommaren när jag stod med ronnie över att det gick för fort ökade han =D

"Jag läste din blogg" börjar bli en lite uttjatad mening. Kul att ni läser, men att börja en mening pået sättet och sen förvänta sig att jag ska förklara nått, det är ingen idé.
Jobbigt imorrse, när marcus frågade hur det var var inte gråten långt ifrån. ush vad töntig jag kände mig. då är det bara å pallra sig iväg så fort som möjligt =P

marina skrev i sin blogg att vi minsan inte skulle göra det te en vana att tro att hon skrivit i sin blogg varje dag, för det skulle hon inte göra. visst visst säger jag det blir ett beroende förr eller senare.

Jag känner mig som en berg och dalbana... Med solen blev humöret bättre iaf. Å det går ju inte att gå omkring å vara ledsen helatiden, det funkar ju inte. Sånt smittar ju å jag vill ju ha glada och trevliga människor runt mig. Mycket jobbigare å va dyster. men jag tänker inte lova något. Men tyck inte att jag är dum i huvudet om jag ena dagen är glada solstrålen och nästa ett regnoväder. jag kan inte rå för det.

när humöret gick upp kastade jag korv, gjorde bort mig och hade trevligt med Sara på slutet. en "intresant" människa. Jättetrevlig, men jag skulle inte vilja bli ovänn med henne och hon är precis som burktanterna "min korv!" haha
lite gulligt tycker jag.

Roligast på dagen var ju iaf malins "minideprission" över mig och glenn, haha låt mig skratta åt det snälla.
tänker man kortsiktigt så har väl inget förändrats... men jisses.

mamma kryper på golvet och slår ihäl sig.


Radio är en underbar uppfinning!


Hey hey you you I know that you like me --bra låt




Jag har ju faktiskt tagit studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0