Blir man redo någon gång egentligen?

Jag är livrädd för att bli såndär! Har träffat på alldeles för få tjejer nu som tagit sig ur dåliga förhållanden. Jag har bara omgett mig av dem som är mitt uppe idem och vägrar att gå ur dem. Jag fattar inte! Jag gört bara inte, men nej jag har aldrig upplevt det heller. och jag hoppas verkligen jag slipper göra det oxå. Jag vill få ha tron att slår han mig en enda gång så går jag därifrån. Helt enkelt!


Fy fan för det här positivskitet! Jag är inte ett dugg positiv även omjag försöker. Muren blev totalt riven idag. Över vadlixom!? Ett telefonsamtal som inte gav nått egentligen. Nu får jag väl ge mig. Jag vet!
Gud vad jag behöver nå annat att fokusera på...
Känner mig så jävla mysko! Allt är konstigt.
Här han man kunnat prata med en å samma människa om allt som varit problematiskt i två år och sen över en natt tar det bara slut. Jag vill ha nån å prata med. Å jag vet att det finns folk därute som jättegärna lyssnar, men det är inte riktigt samma sak. Uppskattat, men inte samma sak.

Gud vilken otrolig dröm jag hade inatt!! Synd att jag inte är känd för att drömma sanndrömmar haha.
Någon är i behov av att bli rörd vid HAHA =P

We were trying diffrent things and we were smoking funny things

I'm in love with a girl

Måste även lära mig å inte kolla mobben stup i kvarten. Jag är inte så populär det är bara att inse.

Yvonne har gått bazooka på hela TVÅ sommarjobbare på två dagar! Skitkul, men tackochlov för att jag lärt mig hur saker funkar! Men sen är även sommarjobbare rätt dumma, så är det bara!

Vill skriva mer, vill få ur mig så mycket, som sagt, ovant å inte ha nån som man berättar minsta lilla grej för.

Sovmorgon imorrn, tack gode gud för det. Måste väl sova. Jobbade 12 timmar idag, men det gick förvånansvärt bra. Jag och maria är dunderbrudarna haha från början var vi typ tio stycken som skulle jobba över, vi blev fyra.

Tacksam för sammankomsten hos malin i helgen, ska bli jättekul! Gett mig nått å se framemot. Men den svikaren har redan vart på narnia! Suck.

sofia har lovat att ringa å prata med mig imorrn, trevligt. Hon ville väl höra nå saftigt. Har inte så mycke å ge folk dirkekt dock


Godnatt och mitt huvud har trekanter och det känns jävilusiskt bra å få slänga upp i annsiktet på folk som skäller på mig när jag närmar mig en truck att "jag har truckkort". Sen vågar jag ju inte köra när alla tittar på, men det är ju en annan historia hehe

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0