Sluta vara försiktigt

It's My Life lyrics

This ain't a song for the broken-hearted
No silent prayer for the faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice
When I shout it out loud





Bloggen av Alvida "Corisia" Karlsson har fått bemärkelsen "dagens hödjpunkt!"  haha hedrad jag känner mig

Föresten det handlar inte om att hitta NÅN det handlar om att hitta DEN. Jag vill bara rätta mig själv.

"Jag vill skaffa hus" "nej du vill skaffa pojkvänn" haha nej det vill jag inte.hela kroppen brände när marcus frågade om glenn idag. man försöker svara så duktigt man kan. så duktigt så det tom låter konstlat. jag kan inte ta på det. man tror att det lagt sig å så säger det pang en kväll.
men jag håller med, fast det gjorde jag redan när vi var ihop. sakna någon man kan mysa med. någon som värmer upp sängen åt en. någon som envisas med att titta på en jättetråkig film när navy är på tvn =P
ja marcus jag har ju friat till dig men du nekade ju =D


thomas var tillbaka idag...heh. flygande falukorvar!!
Han var även mycket förundrad över att jag inte smsade nånting. saker har förändrats

Detta är min blogg så ursäkta om det blir mycket om mig själ.v men det är så jag vill ha det.
Jag tänker nog avvakta...lite svårt å låta bli dock men bäst att hålla sig i skinnet
Någon gång kanske jag chansar. men då k ommer jag göra det rejält JAG VET. bara folk inte överreagerar lixom.

"Vi badar oavsett om det regnar" heh johejdu malin gör det ni



Vi i vansbro inför forsränning


kanske blir det bättre när du inte längre är inom räckhåll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0