Jag klättrar på sandhögarna

I'm a one girl revolution

Idag har jag och min mor varit på Morganhästshow, extremt fina hästar, handlat på överskottsbolaget där jag mötte Annika vilket var lite jobbigt haha sen köpte vi rockring (hihi här ska tränas) och tillsist mat och pizza. intresant va?
Kvällen blir nog desto intresantare.
Helt jävla otroligt! Har inget förändrats eller? "men gör det nått?" Jag vet inte vad jag ska tycka längre. vad har jag rätt till och vad är å överdriva.
Viktigast är å känna at man är förstådd och trodd, är man det kan man gå med på nära på vilken skit som helst.

Fina pojkar gör lumpen har vi lärt oss. Alla var dragna igår! Jag å eddy var väl de som höll huvudena lite kalla. Emma står på dansgolvet och håller på att säcka ihop och eddy står å stryker på henne. Hallå! Jag har varit på mallorca en vecka med henne och på den tiden lärt mig att är emma påväg bort får man sätta fart på henne då är det lugnt igen. Så det gjorde jag och problemet var löst.

Malin har seriösa mobilproblem! Gud vad mycket dans vi tappat på Mallis. Det var tufft. Dags å bygga upp det tjejer. Emma skriker mig i öra "jag gör det du lärde oss på mallorca" HAHA lilla söta emma

Dark night vill jag se. Och det har börjat klia rejält i fingrarna ang en tatuering men det är ju fortfarande det där lilla problemet med VAD hehe en fyrklöver? det fastnade jag för nu huxflux men då ändrar jag mig väl lika fort. Enkel och liten.

Jag vill uppnå mitt optimala tillstånd som en fysisk varelse---haha honom vill jag ha!


Nej nu tänker jag gå å byta lakan. Mina har en distinkt doft av korv och cocos om ni nu ville veta det haha


Blank stares at
blank pages
No easy way to say this
You mean well, but you make this
hard on me



I don't wanna be a solidier


Kommentarer
Postat av: Marina

jag ska tatuera mig om några månader:D bara man hittar någonting man vill ha så kan man knappt vänta tills man har tid bokad:P kram

2008-07-19 @ 19:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0