spettsad

Hej alla glada människor där ute i sommarvärmen. visst är det härligt. Men jag får dåligt samvete när jag går hem från jobbet och lämnar andra skiftet i sina plågor..men det är ju inte direkt som om de har nått samvete för mig nästa vecka så mina skuldkänslor är rätt meningslösa jag vet.

Tror det där var bra gjort av mig, tvivlade lite förut, men nej det blir nog bra vi får väl se hihi

När man blir överlycklig över att få gå te tillverkning för att leta käppvagnar då är det illa! Börjar få förståelse för förra årets sandra. hon var ju bara uttråkad!

Nu till klagobänken: höger hälen går knappt att stå på. Sträckt rygg och nacke tror jag känns som det. och jag är på god väg att bli förkyld på alvida vis = Katastrof.

"MAmma du är som du är så det är lika bra att bara skita i det" Kan bli så trött på henne. Andra människor får vara hemma ensama ibland lyckos dom! Trivdes jag inte så bra med min mor som jag gör skulle jag ha rymt hemifrån vid det här laget.

Det är helt otroligt. Linda sa förra veckan te mig att JAG var LIK hennes kusin. utseendemässigt. JAG! LIK! någon annan. det är helt nytt. Jag ser speciell ut heh...(apa)nej men det finns typer och tittar jag mig omkring bland folk har jag ju sett att "ja hon liknar den och den är lik honom" osv. men aldrig sett någon i "min stil" och absolut aldrig hört det förut. intresant.

Ali kan hoppa upp och ta sig. en del människor föddes nog bara med en hjärnhalva.
Sara "Tack alvida tack, du förstår" Jag och sara är inte så långa och det är ingen som fattar så alla som skär ner korv hänger den på ställningen högst upp så det är ett helvete för oss att få ner den, ännu värre när det ska gå fort som satan oxå. men jag hänger den inte där när jag skär ner och det gjorde henne lycklig.

Tror marcus var lite trött på att få jobba över idag han såg väldigt fokuserad ut på sina pallar. var bäst att inte störa tänkte jag.
I de flestas pausrum diskuteras det ng flitigt barn, djur, semester och vårdcentraler. i vårt pausrum diskuteras det politik, invandring och sex. haha det är jag faktiskt tacksam för HAHA

Har nu fått frågan om Maria är yngre än oss en aning många gånger. ja hon ser lite blåst och oskyldig ut och det är hon oxå men hon är fortfarande 19 år. precis som mig.

Fredag och lördag blir det bilfärd, det var ett tag sen det. Är lite orolig för bilen faktiskt och nu ska ju både mamma och mormor bort så vem fan ska jag ringa om den havererar? Fille =P
å det är så skönt å åka bil till och från jobbet själv. det är tjugo minuter i himmelriket för mig.

man kanske kan tro att jag inget liv har med tanke på hur mycket blogg jag skriver, men faktum är att jag skriver mycket snabb hihi

Kommentarer
Postat av: Ulven

Jävligt svår att förstå ibland oxå men får ju aldrig möjlighet att reda utt frågetecknen

2008-07-23 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0