Nu jag drar jag ifrån

Jag blev ett måndagsbarn
Hela livet blev en helg
De e månda snart
Men jag lever för ikväll

Föddes en lörda, mamma kalla mig för discotjej
Så på en lörda, ja då vet du var du hittar mig
Föddes en lörda, alla kallar mig för discotjej


Vill ni mig nått så är det få som vet vart jag är nåbar

Killar är patetiska. Jag är ledsen men bevisa mig fel då.

Har inte ro nog att sitta ute i solen. nervositeten artar sig haha

Kom på en sak när jag åkte hem idag. marcus skulle ju vara utmärkt att ta upp det med. han har ju för fan gjort vad X gjort haha men jag säger inget förns du säger !
som sagt visar du visar jag haha "så full så jag säger det blir jag aldrig" hm... om vi ska gå efter det jag håller på så har du visste varit så full HAHA fy fan vad bra jag är.
men sen är det ju lite jobbigt så här för om nån har en hemlis för mig och jag vet det så spelar det ingen roll hur litet de försöker göra det JAG VILL VETA. inte för att jag är nyfiken utav mig nej inte alls. jag behöver veta för att ÖVERLEVA!
Marcus behöver man en hållhake på för å fram saker..hm... vad har jag för skit på honom må tro? =D

jag förstår inte hur folk är funtade bara.

I'm gonna run to you  Han sjunger ju om att vara otrogen...eller kanske inte bara att han inte får samma stöd av sin tjej som han får avden andre.

sen har jag även funderat lite över det som kallas svartsjuka eller bara avundsjuka. jag är väldigt mysko. en bld kan jag bli galen av medan en annan är jag helt okej med, men det borde verkligen vara tvärtom heh...
don't worry.

försov mig imorrse heh men han te jobbet. vaknade och tyckte att jag kände mig rätt utvilad. NÅGOT VAR FEL =P

Tre veckor kvar på jobbet. I will survive!

Alla känner verkligen alla i KUmla. tom jag fick känna på det idag. och det är även så att apan känner ingen men alla känner apan...därav Alvida = apan suck. eller va fan jag har gjort mig hörd tydligen och än så länge är det ingen som känt igen mig och blivit besvikna över det...inte vad jag vet iaf....

herrejösses ni känner inte mig!

Fille ville ha med mig på en sån där skitresa, snabb å billig första veckan i september och ja känner ni mig så vet ni ju att är det resa så har jag svårt att säga nej. är jag ingen annanstanns är jag med dig.


Florida Key West


Jag och Delfiner

Kommentarer
Postat av: Marcus

I would like to say, that u dont have any hållhake på mig!! Eller har jag fel!? OM du berättar din hemlis så ska jag berätta en.

2008-07-26 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0