jag säger hejdå imorrn

He opened up his little heart
Unlocked the lock that kept it dark
And read a written warning
Saying �I�m still mourning
Over ghosts
Over ghosts that broke my heart before I met you

Lover, please do not
Fall to your knees
It�s not
Like I believe in
Everlasting love



Jag tänker på att du sa EN hemlis...vilket inte behöver betyda att du kommer säga den hemlisen du först tänkte på eller hur?! nu är jag slug hihi
ja jag ska berätta min hemlis den är inte så märkvärdig hursomhelst =P men den är inte riktigt pausrumsmatrial dock.

ja okej jag har några ihärdiga vänner iaf. visserligen får jag inte supa marina under bordet men hon kommer iaf vilket är huvudsaken. Fille, marina, sofia och malin, som INTE åkt te öland. pust. =D
pjamaserna får vi väl ta en annan gång då ni kan ta med er alla era små män.
Åh herre min gud! Marina Moritz och Carl Jatko är förlovade! hihi jag säger mycket mycket grattis.

jag som har en hel donelli att sätta i mig. hur blir det med den? =(

Jag vet inte men förlovningar nu känns lite mer seriöst nu än för tre årsen.... där av glädjen. har jag hamnat efter eller nått?

vill inte gå så långt å säga att det är för varmt, men internetet som jag snyltar på av grannen exicterar inte därute. En pool hade suttit fint eller ett dopp iaf. sara å jag fick krupp igår vi ska bada efter jobbet nästa vecka om det är fint. helt klart. jag är på! Badkläder följer alltså med på måndag men kanske tisdag oxå, vi kanske får med oss några fler då som jobbar till långt in på natten (18.00) heh.
när jag väl är hemma är jag för lat för å ta mig te en sjö heh... ja jag kanske verkar lat men konstigt nog är jag byggd för att röra mig. vi står ju bara hela dagarna så jag blir till en värkandepinne. jag går hellre en mil än å bara stå.

så bra har jag inte sovit på länge. hade jättekul igår. stackars gustav dock han har tydligen aldrig sett mig nykter..hm..vad säger det om mig? bättre blir det hursomhelst inte. jag är fan mer flum när jag är nykter.
å så blir jag hög av att bara sitta i ett sällskap som röker. jag är liiite känslig
Andres tyckte att det var dags för mig å färga håret. JAG VET! anders är bög, vilket betyder att ingen annan brydde sig haha, men det känns lixom lite onödigt å lägga sjuttispänn och tid på å färga håret när man går med mössa hela dagarna och inte vet om man ska ta å bli blond te hösten.

vad vill man med livet? allt känns som om det bara står stilla eller rör sig genom gyttja. vad hände med farten och framförallt vad hände med fläkten!?

imorrn kör vi med lugna puckar för min del.


I England åt jag mycket gott hehe syns det? Tur att man red och var aktiv på den tiden.
Gud vad längesen det var egentligen, fast ändå inte.



Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0