Inte övertygad

I'm numb but I can still feel you
Sometimes I'm blind but I see you
You're here but so far away


Micaela "Alvida jag läser din blogg jämt, jag menar jämt! Så kan jag inte bara säga det nu så slipper jag komentera jämt" haha ja det går bra =D
hon sa även något som fick mig att tänka efter lite. har velat tänka positivt på det så jag tänkte inte alls på att jag kanske faktiskt utsatte mig för något jag i längden skulle må dåligt av....

Jag har helt fel saker i huvudet. Måste ju börja plannera. Har beställt ett nytt singstar! Svenska schlagerhits HAHA stod mellan den å summerparty, men det var mer låter vi nog kan på schlagerna. Sofia nu kör vi! hihi you're going down =P

Sen börjar jag bli övertygad om en sak. Killar de tänder på en typ av tjejer men statsar på en helt annan sort när de är ute efter en flickvänn. bara en tanke.


should i give up
or should i just keep chasing pavements
even if it leads no where,
or would it be a waste
even if i knew my place should i leave it there.



Emil var visst på krogen oxå i fredags. såg honom på vimmelbilderna och mycket riktigt det hade han varit.

Mer grejer från Karolinska damp ner i brevlådan idag så nu har jag mejlat och tackat nej till platsen. Kändes lite träligt, men vad ska man göra lixom bra att jag sökte för jag lär vara så stressad över det nästa år så nu vet jag lite hur det går till iaf.

På torsdag åker mamma mormor och Rolf ner te Öland för att träffa pappa och Anton. Jag blir kvarlämnad. men jag har den lilla trean för mig själv hehe! Wonderful. De kommer väl dock hem sen på tisdagen eller onsdagen inget bestämt än tror jag.

Jag tänker försöka vara som alla andra på fredag det blir tufft men jag tror att jag har karaktär nog att klara det.
Just nu känns dock livet rätt torftigt...ja precis jag känner mig som en torvmosse för att vara exakt.

 Jag hittade hästen tillslut. Det var nog så där det började. Kankse en bild att ha med på CV:t haha


Äre konstigt att jag har problem med tomtar? Mormor var SÅ läskig i den där masken USH vad hemskt det var haha

Måste börja bita mig i tungan tror jag vill inte att det ska sluta som sist.



Online-- Brad Paisley
I work down at the Pizza Pit
And I drive an old Hyundai
I still live with my mom and dad
I'm 5 foot 3 and overweight
I'm a scifi fanatic
A mild asthmatic
And I've never been to second base
But there's whole 'nother me
That you need to see
Go checkout MySpace

'Cause online I'm out in Hollywood
I'm 6 foot 5 and I look damn good
I drive a Maserati
I'm a black-belt in karate
And I love a good glass of wine
It turns girls on that I'm mysterious
I tell them I don't want nothing serious
'Cause even on a slow day
I could have a three way
Chat with two women at one time
I'm so much cooler online
So much cooler online

When I get home I kiss my mom
And she fixes me a snack
And I head down to my basement bedroom
And fire up my Mac
In real life the only time I've ever even been to L.A
Is when I got the chance with the marching band
To play tuba in the Rose Parade

[ Online lyrics found on http://www.completealbumlyrics.com ]
Online I live in Malibu
I pose for Calvin Klein, I've been in GQ
I'm single and I'm rich
And I've got a set of six pack abs that would blow your mind
It turns girls on that I'm mysterious
I tell them I don't want nothing serious
'Cause even on a slow day
I could have a three way
Chat with two women at one time
I'm so much cooler online
So much cooler online

When you got my kind of stats
It's hard to get a date
Let alone a real girlfriend
But I grow another foot and I lose a bunch of weight
Every time I login

Online
I'm out in Hollywood
I'm 6 foot 5 and I look damn good
Even on a slow day
I could have a three way
Chat with two women at one time
I'm so much cooler online
Yeah, I'm cooler online
I'm so much cooler online
Yeah, I'm cooler online

Yeah, I'm cooler online

Yeah, I'll see ya online



På nått vis börjar jag känna igen mig... =S

Kommentarer
Postat av: Marina

oki jag säjer som mickaela, jag läser din blogg jämt också det är en guld sak att sätta sig att läsa din blogg:D saknar dig gumman

2008-07-21 @ 18:30:03
Postat av: Anonym

ja, jag har också tänkt på det där med killar, att de tänder på en sak men vill ha sin flickvän på ett annat sett ...de är mysko!

2008-07-21 @ 19:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0