Lite häst och mycket lera!

Jag går hit upp för att få sitta ifred och tror ni då inte att greven slår sig ner brevid haha suck. trevligt dock...han bjuder på glass och popcorn hehe han var inte glad över att jag skulle åka hem så tidigt i januari men jaja.

Gud vad alla är på mig om Facebook. jisses. aldrig!

Micaela har du skaffat bil!!!????

Marcus är jobbig men linda jag hoppas du är medveten om att jag kommer å våldgästar dig i januari å du har inget att säga till om =D
samma sak gäller thomas och eddy i stockholm hehe

Jag suddar ut delar av mitt liv med hjälp av photoshop hihi. jag försöker så gott jag kan iaf.

Flys ben var hypersvullet igår så tjejerna ringde mario som fanns på plats och HAN avgjorde att en veterinär skulle tillkallas. Idag ringde Marita och när Kristin berättade vad som hänt blev hon skitförbannad av en massa löjliga anledningar som är så löjliga så jag tänker inte ens skriva dem. helt enkelt har människan en dålig dag kan hon låta den gå ut över någon annan.

Till och med folk som bara kännt mig i ca två månader har redan börjat skämta om att jag nog minnsan kommer jobba med korven nästa sommar oxå...det bådar inte gott enligt mig, men nog jävlar ska jag bevisa er fel.
Den hör bruden har större planer.
Har livet börjat nu? det känns som det...ibland.

Nu börjar klockan bli mycket och insikten om att livet går som saktast när klockan går som fortast har redan slagit mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

VÅLDGÄSTA MIG!!!!

2008-12-26 @ 21:30:58
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com
Postat av: Linda

och jag kom på att jag tror att du kommer packa korv med mig nästa sommar också! det kommer bli askul, vare sig du vill det eller ej!

2008-12-26 @ 21:32:57
URL: http://brutalasanningar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0