Tro på mig

Idag åker mamma och anton...snyft...nu får jag sitta i kalla trappen igen. Deras iväg färd stressar MIG. Förstår inte varför.

Fy fan vad kallt det var i natt. Minusgrader. Vattnet i hästarnas badkar hade frusit och jag sov med fyra filtar och full sprutt på elementet.

Det är hästar som behövs flyttas, avmaskas, borstas men all min ork har bara flugit sin kos... Känner mig väldigt onödig just nu ärligt talat.
Å så är jag smått panikslagen över allt detta snack om barn och giftermål, hus och jobb. Herregud! Det är så mycket jag vill hinna med innan dess. Någon lägger krokben för mig, är det jag själv?

Hjärnan jobbade på högvarv iaf igår kväll. Det där livet jag legat och väntat på det har helt klart börjat nu sk avi bara se om jag kan hinna med det. Och om jag pallar...Jag vill vara den äventyrliga typen men är jag det?
jaja jag är väl inne i en svacka eller nått rätt normalt för mig faktiskt så fort jag går in i slutspurten av något.
Istället för att lägga i en sista högre växel i slutet av trean när allt behövdes fixas säckade jag ihop totalt istället. Det är alvida det...suck.

Detta kanske blev mycket text  men det är värt att läsa så skönt låt haha


Well I saw you with your hands above your head
Spinning around, trying not to look down
But you did, and you fell, hard on the ground
Then you stumbled around for a good ten minutes
And I said I'd never seen anyone look so dumb before
And you laughed and said I still know how to turn you on though

See you're not what I expected
But you're the only one who knows how to handle me
And you're such a great kisser and I know that you agree

I hope you can forgive me for that time
When I put my hand between your legs
And said it was small
Cuz its really not at all
I guess there's just a part of me that likes to bring you down
Just to keep you around
Cuz the day that you realize how amazing you are
You're gonna leave me

You're the only one who
Holds my hair back when I'm drunk and get sick
You're the only one who
Knows exactly what I mean

Kommentarer
Postat av: Ulven

Vart är spiriten... rocky ger aldrig upp hur tufft de är ;)

2008-12-28 @ 05:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0